أفضل شات
عندى كلام كتير ليكى عاوز اقولة ! Untitl14
أفضل شات
عندى كلام كتير ليكى عاوز اقولة ! Untitl14
الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
أفضل شات

AfdalChat برامج ، ألعاب ، افلام ، جافا ، خطوط ، فوتوشوب ، شفرات ، دردشة ، شات ، علوم ، تعليم ، بنات ، اسلاميات ، html ، اشهار ، أرشفة ، صور ، يوتيوب ، نكت

https://i.servimg.com/u/f23/13/93/21/45/facebo10.gifعندى كلام كتير ليكى عاوز اقولة ! 1811_md_13216081361عندى كلام كتير ليكى عاوز اقولة ! 775wa810

عندى كلام كتير ليكى عاوز اقولة !

كاتب الموضوعرسالة
Admin
مؤسس الموقع
مؤسس الموقع
Admin

عندى كلام كتير ليكى عاوز اقولة ! 11101010
مؤسس الموقع
الاوسمه الاداره

عندى كلام كتير ليكى عاوز اقولة ! Empty
مُساهمةموضوع: عندى كلام كتير ليكى عاوز اقولة !   عندى كلام كتير ليكى عاوز اقولة ! Emptyالإثنين نوفمبر 11, 2013 3:35 am

!عندى كلام كتير ليكى عاوز اقولة : • بحبك دى اول كلمة ممكن اقولها ليكى • بعشقك دى كلمه اتعودت اوصف حبى بيها • بموت فيكى كلمة مش بقولها الا ليكى • بحبك عشان انتى انا وانا انتى • بحبك عشان دايما فاهمة انا عاوز اقول اية من قبل ما اقولة • بحبك عشان لما بتضحكى قلبى بيطير من الفرحة • بحبك وانتى بعيدة عنى وانتى جمبى وانتى معايا... • بحب صوتك عشان لما بسمعة بحس بالأمان • بحبك لما بتضايقى منى وانا اضايق منك لان بعدها حبى ليكى بيزيد اكتر من الاول • بحبك عشان غيرتى حياتى للاحسن وبقيت انسان تانى • بحبك لما بتحكيلى قصة قبل ما انام بيكون ابطالها انا وانتى • بحبك عشان عاقلة ف كل تصرفاتك وكل حاجة بتعمليها • بحبك عشان كل يوم انا وانتى لازم نقرا كل مسدج بعتناها لبعض • بحبك عشان بيكون اول صوت اسمعة اول ما اصحى هو صوتك • بحبك لانى اول مرة احب حد كدا واول مرة اقول لحد بحبك وهى طالعة من قلبى قبل ما ينطقها لسانى • والله العظيم بحبك ونفسى العالم كلة يعرف انى بحبك بس انا خايف الناس تحسدنا ع الحب دا • ف كل ثانية بقول امتى يجى اليوم اللى يكون ف ايدى خاتم منقوش علية اسمك • ف كل صلاة ليا بدعى دعاء واحد هو يارب اجعلها من نصيبى لانى مش عاوز من الدنيا دى غيرك بــــــــــــــــــــــــحـــــــــــــــــــــــــــــــــبــــــــــــــــــــــــــك
https://afdalchat.alafdal.net/

عندى كلام كتير ليكى عاوز اقولة !
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كلام من القلب